6/19/2014

152. IN PARADISE

"You can tell from the lines on her face
You can see that she's been there
Probably been moved on from every place
'Cause she didn't fit in there..."

NIE PRZYPUSZCZAŁABYM, ŻE W TESCO ZNAJDĘ
TAKI OTO NIEZIEMSKI NABYTEK. KOSZULKA, O KTÓREJ MOWA 
JEST MARKI F&F I ZNALAZŁAM JĄ NA DZIALE... MĘSKIM! 
TYM SAMYM DOŁĄCZYŁA DO ULUBIONYCH ELEMENTÓW
MOJEJ GARDEROBY :) LOOK TROCHĘ ELEGANCKI DZIĘKI BUTOM 
ORAZ TOREBCE W POŁĄCZENIU Z MIEJSKIM LUZEM. 
JAKA JEST WASZ OPINIA?

Phil Collins - Another Day In Paradise













photos made by Paulina

t - shirt - F&F
shoes - Promod
bag - Bershka
rings - BORN PRETTY STORE

9 comments:

  1. bluzka bardzo mi się spodobała :) obserwuję i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  2. też się zastanawiałam nad tymi spodniami:)
    świetne są


    ps. a u mnie? identyczna sukienka - tańsza niż w ZARZE !

    ReplyDelete
  3. bluzka cudowna. dalej się zastanawiam czemu nie widzę Twoich postów gdy coś dodajesz, zupełnie. :<
    te dresy chciałam również, jednak nie było akurat mojego rozmiaru. c;

    ReplyDelete
  4. ohhh i love your shoes:)
    and the shirt of course too, the colors are very pretty!

    lots of love xx
    Nee from ROSECANDLE11

    ReplyDelete
  5. love your shirt and your shoes! xx

    ReplyDelete
  6. ZGŁOŚ SWOJĄ LETNIĄ STYLIZACJĘ DO KONKURSU !!!
    PS. Serdecznie zapraszam do udziału w konkursie MONDONNE z perfumowanymi nagrodami !!!
    Do zakończenia konkursu pozostało jeszcze 3 dni !!!
    Szczegóły na http://mondonne.pl/konkurs-pt-zapach-kobiety/

    Pozdrawiam!
    MONDONNE
    http://mondonne.pl/

    ReplyDelete
  7. koszulka jest super:) ps obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do mnie:* będzie mi bardzo miło,jeśli również zaobserwujesz, gdy Ci się spodoba:)

    ReplyDelete

Dziękuję za komentarz! Thank you for comment! :)