1/25/2014

136. I HAVE NEVER BEEN ALIVE LIKE THIS



"One night
I found what was missing
The thread that attaches
Us all together
Without us knowing
Our nexus"

Solution .45 - Wirethrone


DZISIEJSZA SESJA POWSTAŁA
PRZY - 10-CIO STOPNIOWYM MROZIE. 
NIE NALEŻAŁO TO DO NAJŁATWIEJSZYCH
ZADAŃ, ALE WRAZ Z PAULINĄ PODOŁAŁYŚMY.
SPÓDNICZKĘ Z ZESTAWU ZNALAZŁAM W SECOND
HANDZIE. JEDYNE CO MI W NIEJ NIE ODPOWIADAŁO,
TO DŁUGOŚĆ - DO POŁOWY ŁYDKI. DLATEGO 
POSTANOWIŁAM JĄ SKRÓCIĆ. PRZYPADŁA
WAM DO GUSTU? 










photos made by Paulina

sweater - second hand
skirt - second hand + DIY
vest - second hand 
coat - second hand
shoes - Promod
scarf - Bershka
bag - etorebka

53 comments:

  1. cudowna stylizacja :) podoba mi się !

    ReplyDelete
  2. Świetna spódniczka i płaszcz, chociaż ja nigdy w życiu nie ubrałabym spódniczki na taki mróz. Wygląda bloga również bardzo mi się podoba! Dzięki za komentarz u mnie. Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Super stylizacja!
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładny płaszczyk <3
    Kiss;*

    ReplyDelete
  5. Great boots

    www.highheelsandtutus.com

    ReplyDelete
  6. spódniczka piękna ;) w ogole fajna stylizacja :)

    ReplyDelete
  7. Marcjanna w spodniczce - szoker :o
    ale sicznie, chyba moj ulubiony zestaw!

    ReplyDelete
  8. Śliczna ta spódniczka *_*
    Obserwuję :)

    ReplyDelete
  9. Nie miałaś najgorzej bo miałaś płaszczyk :D Ja dziś się wybrałam w samej marynarce i jeszcze śnieg pruszył mi w oczy :.//

    Serdecznie zapraszam na: http://ourloveourpassion.blogspot.com/ ;) Jeśli jesteś chętna na wzajemną obserwację, daj znać, a na pewno się odwdzięczę! Buziaki:***

    ReplyDelete
  10. Love this outfit!

    If you'd like, come and join my blog's giveaway! Giving away 2 YSL items :).

    Xx,
    www.sacosha.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Hola.. que guapa, la falda es preciosa, me encanta el color.
    besos
    http://scrapnikablog.wordpress.com/

    ReplyDelete
  12. love your blog!!!
    follow each other?
    http://www.blog-dailylife.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  13. bardzo fajna spódniczka ;)

    ReplyDelete
  14. in love with this skirt!!!

    WWW.LESSISMOREBLOG.COM

    ReplyDelete
  15. Bardzo ładnie wygldasz :)
    Pozdrawiam,
    www.largeluggage.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. JEST SUPER, BARDZO MI SIĘ PODOBA!
    życzę miłego wieczorku, oraz zapraszam również na mojego bloga :)

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Super kochana
    powodzenia w blogowaniu
    http://etiennette-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. cudowna spódniczka i buty!

    ReplyDelete
  19. Jak dla mnie rewelacja! :) pozdrawiam! :)

    ReplyDelete

Dziękuję za komentarz! Thank you for comment! :)