1/19/2014

134. PEOPLE CLONES IN A PERFECT WORLD






"And nothing's ever gonna change
If you wait in line for another day
Don't be afraid to rearrange
It's the right time for you and me to come away"

Tune - Change 


W TYM TYGODNIU UDAŁO MI SIĘ
WYNALEŹĆ W SECOND HAND PRZPIĘKNĄ
NARZUTKĘ, W CZARNO - GRANATOWĄ
KRATĘ. PRZYPADŁA MI DO GUSTU
Z RACJI TEGO, ŻE JEST UNIWERSALNA I MA
CIEKAWY KRÓJ. DRUGIM NABYTKIEM JEST NOWY
SZARY PŁASZCZ, KTÓRY POSZUKIWAŁAM OD DAWNA.
W KOŃCU SIĘ UDAŁO! 




 


 







photos made by Paulina

top - H&M + DIY
pants - Sinsay
cape - second hand 
coat - second hand
shoes - Deichmann
bag - etorebka
bracelets - RINGS AND TINGSS. Bijou, NOPE , Glitter
rings - RINGS AND TINGS, House


18 comments:

  1. Płaszcz jest idealny, bardzo mi się podoba :) Gdzie w ZG jest takie ładne miejsce? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)
      Tuż przy Palmiarni :)

      Delete
  2. hej świetny blog ! my dopiero zaczynamy ale mamy nadzieję, że wpadniesz i zostawisz komentarz po sobie http://fashionablegirlsevaaluniaa.blogspot.com/ z góry dziękuję /Luniaa

    ReplyDelete
  3. Świetna ta narzutka!!! Bardzo podoba mi się jej kolor!
    Zapraszam do mnie jutro - będzie o bieliźnie :)
    www.antymarka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ty weź się wreszcie uśmiechnij dziewczyno! Wyglądasz jak taki zdołowany emosek który zaraz miałby plakac :*
    jak zwykle pieknie, narzutka dobry łup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tynka nigdy nie robię niczego wbrew sobie :)

      Delete
  5. super look! cudowny blog :)
    może obserwujemy?

    ReplyDelete
  6. piękny płaszcz, zazdroszczę
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie, A

    ReplyDelete

Dziękuję za komentarz! Thank you for comment! :)