8/30/2013

120. SYSTEM OF A DOWN



Wiem, dawno mnie tutaj nie było. Zrobiłam sobie małe wakacje, ale już powoli powracam. Dzisiejszy zestaw przedstawia mój outfit podczas koncertu SYSTEM OF A DOWN w Łodzi. Dzień 13.08.2013 dołączył do kolekcji najpiękniejszych dni, które będę pamiętać do końca mojego życia! Mój bilet oczekiwał pół roku na ten dzień. Pisząc to nadal nie mogę uwierzyć, że tam byłam. Doświadczyłam tak cudownych emocji, odczułam tak niesamowitą energię... Nie da się tego przyrównać do czegokolwiek innego. Takie przeżycia (dla takiej fanki jak ja =]) są bezcenne, a zapisują się w pamięci na całe życie. 

FOLLOW THE DREAMS. THEY KNOW THE WAY.

Po raz drugi miałam tą przyjemność zobaczyć i usłyszeć mojego Guru muzycznego - Serj'a Tankian'a. Nie ma rzeczy niemożliwych! 
"Wszystko, co ma się zdarzyć w świecie rzeczywistym, musi najpierw wydarzyć się w świecie wyobraźni".
Punktualnie o godzinie 20:45 ormiański kwartet pojawił się na scenie. Pierwsze dźwięki gitary dały znać, że koncert rozpocznie się wszystkim znanym utworem Aerials. Zespół wykonał łącznie 25 utworów, w tym Toxicity, na które oczekiwałam najbardziej. Panowie narzucali ogromne tempo, bardzo mało przerw pomiędzy piosenkami, nie było czasu na chwilę wytchnienia. Polska publika przekroczyła moje najśmielsze oczekiwania. Śpiewanie, oklaski, pogo - wszystko było. Ja szalałam na płycie. Przez kolejne dni walczyłam z zakwasami na nogach i ... rękach, tak rękach! Panowie dali świetny koncert. Serj jest w genialnej formie, Jego energia, zmiana głosów, po prostu MISTRZOSTWO! 

"Zrozumiałam, że jestem olśniona i przeżywam cuda, że kocham ten tłum, a ten tłum kocha mnie, że wszyscy razem, pod przewodem zespołu, uczestniczymy w jednoczącym nas wszystkich i porywającym misterium".

Ktoś z Was lubi SOAD???











photos made by Tynka

t - shirt - DIY
pants - Zara
blazer - second hand
shoes - Converse
bracelets - RINGS AND TINGS and DIY
rings - RINGS AND TINGS



7 comments:

  1. O, FAJNIE zrobiłaś te foty marudo :**

    ReplyDelete
  2. świetny zestaw! obserwuje i zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  3. Masz rację, nie ma rzeczy niemożliwych, dlatego warto sięgać po wszystko o czym się marzy ! ;)

    http://oh-and-ah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. A gdzie jakaś nowa stylizacja? :)

    ReplyDelete

Dziękuję za komentarz! Thank you for comment! :)