6/14/2013

115. I'll Never Grieve

"I'm tired, I'm freezing, I'm dumb
When it gets so late I forget everyone.
I need somewhere to stay
Don't think anybody I know is awake
Calm down, it's alright
Keep my arms the rest of the night
When they ask what do I see
I see a bright white beautiful heaven hangin' over me"

Do dzisiejszego zestawu wkradło się odrobinę neonów. Dominującą czerń bluzki i spodni połączyłam z białymi trampkami. Przedstawiam Wam kolejny naszyjnik mojego wykonania oraz piękną bransoletkę, jaką udało mi się wygrać. Jak Wam się podoba całość? Jakieś sugestie?

The National - Don't Swallow The Cap










photos made by Tynka

t - shirt - Pull & Bear + DIY
pants - Promod
shoes - no name
necklace - DIY
belt - Carry
watch - Promod
bracelet - Mika Art
black rinds - House
silver ring - RINGS AND TINGS


17 comments:

  1. Podoba mi się bardzo twoja stylizacja :) neony rządzą

    ReplyDelete
  2. Świetny zestaw. Bardzo ładny naszyjnik. :)

    ReplyDelete
  3. to ostatnie przedobrzyłaś.
    ale i tak <3

    ReplyDelete
  4. Wow stylizacja jest świetna! :) Zdjęcia są cudowne a Ty jeszcze lepsza :) super blog! Zapraszam też do mnie na nowy post :) jestem ciekawa co sądzisz o mojej stylizacji :)

    http://mowminessa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ekstra neonowe dodatki! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  6. Hej! dziękuję bardzo, że jesteś obserwatorem mojego bloga, ale z dniem 1go lipca Google zamyka tę opcję. zapraszam do obserwacji przez Bloglovin' lub dodania do kręgu Google + bo niedługo tylko tak będzie można odwiedzać ulubione blogi.
    pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  7. wow.. awesome outfit.. loved d watch :)
    xoxo
    http://www.glinterest.com/

    ReplyDelete
  8. Zegarek świetny. No i całość oczywiście :).
    Zapraszam do siebie.

    ReplyDelete
  9. lubie neony, fajne dodatki..:D
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. Ja Cię lubię w każdej stylizacji :)

    ReplyDelete
  11. Bardzo fanie, tak na luzie i wygodnie:)
    Miłego weekendu!
    DaisyLine

    ReplyDelete
  12. fajna koszulka i ciekawie dobralas dodatki ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za komentarz! Thank you for comment! :)