6/09/2013

114. But I Can't Stop

"No I'll never get used to silence, 
but I don't hear, I don't hear
I don't hear you anymore
I know I had to look hard to find this,
but everything, everything, everything is gone"

W dzisiejszym poście pojawia się wiele kolorów, a to za sprawą bluzki z motywem kwiatowym. Połączyłam ją ze spodniami z wysokim stanem oraz beżową narzutką. Całość dopełniłam biżuterią w podobnej tonacji kolorystycznej. Jak Wam się podoba taki zestaw?


One Republic - Can't Stop













photos made by Arleta

top - second hand
pants - second hand
cape- second hand
shoes - Ryłko
bag - Bershka
necklace - RINGS AND TINGS
bracelet 1 with skull - RINGS AND TINGS
bracelet 2 - DIY
silver ring - RINGS AND TINGS 
big ring - H&M

34 comments:

  1. Bluzka jest śliczna ;) Bardzo ładnie wyglądasz ;)
    W wolnej chwili, zapraszam do siebie:

    http://magduizm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Śliczna bluzeczka :) Uwielbiam kwiaty :)
    Zapraszam do sibie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję, ja też uwielbiam motywy kwiatowe :)

      Delete
  3. Fajna stylizacja, pierścionek przykuwa uwagę :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  4. Fajnie wyglądasz :)

    http://littlemystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. pięknie wyglądasz, top mi się bardzo podoba

    ReplyDelete
  6. Ta bluzeczka jest sliczna :)

    ReplyDelete
  7. Świetna stylizacja, wyglądasz uroczo :)

    Zapraszam Cię na letmelook.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Loving your accessories!


    www.trendinginfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Przepiękny kwiecisty top!

    ReplyDelete
  10. bardzo podoba mi się różnorodność na zdjęciach :))))

    DOBRA ROBOTA :)

    ReplyDelete
  11. świetnie wyglądasz, uwielbiam motywy kwiatowe :) na pewno tego lata będą częstym gościem u mnie.

    ReplyDelete
  12. Lovely post and great song!!

    xx Mounia
    Www.nonchalantrebel.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. bluzka jest urocza! ale podobają mi się także spodnie, torebka :) wszystko na plus :)

    ReplyDelete
  14. Top mnie urzekł. Pięknie się prezentuje.
    Sandałki też świetne.

    ReplyDelete
  15. urocza bluzka, kocham motyw kwiatów <3

    pozdrawiam!
    Pyskara - kliknij i znajdź u mnie coś dla siebie

    ReplyDelete
  16. pierścionek jest przecudowny!

    ReplyDelete
  17. I like this look! Specially the color mix of the shirt :)

    Cool :)

    Cheers
    Steve

    ReplyDelete
  18. Cześć gartulacie wygrałaś design na moim blogu musisz się zgłosić na ten e-mail
    wiktoriapabich22@interia.pl
    mój blog wika-moda.blogspot.com
    ! masz 24 godziny a by się zgłosić !

    ReplyDelete
  19. przepiękny zestaw! ;)

    http://snapyourdream.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za komentarz! Thank you for comment! :)