5/11/2013

105. I Pray That God Absolves You

"Come, today is another day
Come, your hairs are no longer grey
Come, we're clearing the runway
There's no turning back from the path for the chosen ones"

Wiosna, słońce, zieleń i ogromna ilość mleczy dookoła. Taka aura napawa optymizmem :) W stylizacji, którą Wam dzisiaj przedstawiam czuję się wyśmienicie. Spodnie a'la baggy, które mam na sobie kupiłam w sklepie Bershka. Miałam do wyboru dwa odcienie jeansy, ten co mam na sobie i błękitny. Postawiłam na ciemniejszy kolor. Na górę założyłam bluzkę zapinaną na guziczki z kołnierzykiem. Jest bardzo wygodna i uniwersalna. Naszyjnik własnej roboty ma debiut. Jak Wam się on podoba? Jasne koturny i błękitna torebka rozjaśniły zestaw.

Serj Tankian - Forget Me Knot










 



photos made by Sylwia
 
t-shirt - second hand
pants - Bershka
shoes - Promod
bag - Orsay
necklace - DIY


15 comments:

  1. super spodnie <3 dodaje do obserwowanych!


    www.konstylencja.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Fajna stylizacja :)
    W wolnym czasie zapraszam na:

    http://magduizm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Super stylizacja.Piękna torebka!!!

    ReplyDelete
  4. Super!

    Zapraszam do udziału w konkursie:
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=525746904127691&set=a.450111681691214.92809.450099161692466&type=1&theater
    Główną wygraną jest zaprojektowanie bransoletki, która będzie sprzedawana w sklepach!

    ReplyDelete
  5. świetnie wyglądasz,super buty

    ReplyDelete
  6. DZIĘKUJĘ :)


    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  7. you are so pretty =)
    nice comfy and chic casual look !!

    visit my fashion blog sometimes, dear =D
    xoxo

    www.melodyofmywords.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za komentarz! Thank you for comment! :)