5/20/2013

109. Somewhere, Between The Sacred Silence And Sleep

"Conversion, software version 7.0
Looking at lifes through the eyes of a tired hub
Eating seeds as a pastime activity
The toxicity of our city, of our city"

Poniższy zestaw sprawdza się na wiele okazji, jest wygodny i kobiecy. Bluzkę z ażurowym motywem połączyłam z marmurkami i karmelowymi, mega wygodnymi sandałkami. Dodatkowo zarzuciłam jedną z moich ulubionych marynarek. Torebka ecru i dużo biżuterii stonowanych barwach. Co sądzicie na temat tej stylizacji?

System Of A Down - Toxicity


A DO KONCERTU SOAD W ŁODZI ZOSTAŁO 84 DNI ! ! ! 
:) :) :)















photos made by Arleta
 
top - Sugarlips
pants - second hand

blazer - second hand
shoes - Ryłko
bag - Bershka
necklace - DIY
bracelets - Neuf Bijoux, Glitter, Stradivarius, Parfois, DIY
rings -  Stradivarius, H&M



47 comments:

  1. Świetny look! Zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajne zdjęcia. Całość bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam cieplutko.

    ReplyDelete
  3. dziękuje za odwiedziny! :D mam podobną marynarke! z bershki :D ale masz super bransoletki! szczególnie ta z głową tygrysa !

    ReplyDelete
  4. Jak ja uwielbiam takie bluzki! <3 Pięknie na Tobie wszystko leży :)))

    http://venuskerrigan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. So cute!

    Happy Monday

    http://addictbeiconic.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  6. BAARDZO ŁADNY ZESTAW NA CODZIEŃ :))

    ŚLICZNA KOMPOZYCJA :))

    ŚLICZNIE WYGLĄDASZ.. ETERYCZNIE I KOBIECO :)

    OBSERWUJEMY I POZDRAWIAMY Z 3CITY !! :)))

    ReplyDelete
  7. Ojej, wyglądasz genialnie i pięknie :) zakochałam się w stylizacji :) Oby więcej takich połączeń ;-) Zapraszam do mnie na nowy post, jestem bardzo ciekawa co myślisz ;) Pozdrawiam :*

    Vanessa, z http://mowminessa.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję za tak miły komentarz!

      Delete
  8. racja wygodny i kobiecy, ale przede wszystkim śliczny <3

    ReplyDelete
  9. pierścionki i bluzka genialne <3
    i masz bardzo ogromne oczy Ach !

    ReplyDelete
  10. Boski strój !

    wpadnij do mnie .

    ReplyDelete
  11. Twój chyba najlepszy zestaw! cudo xx :*

    ReplyDelete
  12. Super stylizacja! Bardzo kojarzy mi się z ciepłem, wiosną, randkami, motylkami, wypadami do kina... :)

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. We like very much your accesories!!!
    Do you want to follow each other?
    kisses

    ReplyDelete
  15. piękne stonowane kolory !!! wielki +


    konkurs
    https://www.facebook.com/halfcatstore/posts/574403882581331


    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  16. ta stylizacja jest świetna. piękny blazer.

    ReplyDelete
  17. świetnie wyglądasz!:)
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  18. całość na wielki plus !

    ReplyDelete
  19. such a beautiful outfit!
    found you on lookbook.nu

    following you now via gfc.
    check out my blog, too :)

    i also have a giveaway at the moment - you can win a steve madden bag in neon green!
    http://www.strangeness-and-charms.com/2013/05/giveaway-stylefruits.html

    x
    dahi

    ReplyDelete
  20. Świetny zestaw. Sama bym się tak ubrała!

    Dziękuję:)

    ReplyDelete

Dziękuję za komentarz! Thank you for comment! :)