5/17/2013

108. What We Have Is Freeland

"We are the rest remained 
too easy to play the part that we truly should
We are don't you know?
Touch my hand and break unconsciousness"

Dzisiejsza stylizacja kobieca w stonowanych kolorach. Krój spodni, które mam na sobie uwielbiam. Wykonane są one z cienkiego i przewiewnego materiału, a nogawki zakończone są zamkami. Kolor jest uniwersalny, więc sprawdzą się w różnych zestawach. Aby wyrównać proporcje miedzy odrobinę szerszym fasonem spodni, a górą ubrałam luźny t - shirt. W dzisiejszym poście przedstawiam Wam mój kolejny naszyjnik DIY - moje małe uzależnienie. Na moim nadgarstku widnieją dwie bransoletki, jedna miętowa, a druga beżowa z czaszką. Koturny, które pojawiły się już na blogu i torebka na łańcuszku. Jak Wam podoba się ten zestaw?



Uniqplan - Freeland
















photos made by Sylwia
 
t-shirt - no name
pants - H&M
shoes - Promod
bag - Bershka
necklace - DIY
bracelets - Neuf Bijoux, Parfois 

49 comments:

  1. cudo ;o twoja najlepsza stylizacja!

    ReplyDelete
  2. such a nice outfit *_* your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog,too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Hi dear :) The photos you choose for your last post are so beautiful!!
    Need to say that your blog is a good inspiration :)
    Come to see my new post, ill delighted to know your opinion :)
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you :) nice to read it :)

      Delete
  4. Cudowna bluzka i bardzo fajne spodnie ;) Super wyglądasz ;)
    W wolnej chwili, zapraszam do mnie:

    http://magduizm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ale piękna stylizacja, bardzo mi się podoba.
    Świetne połączenie, wszystko wygląda tak lekko i zachęcająco...

    ReplyDelete
  6. Wglądasz przepięknie...delikatrnie i dziewczeco!

    ReplyDelete
  7. jesteś bardzo ładna;)

    ReplyDelete
  8. ŚLICZNA STYLIZACJA :))

    BAARDZO W NASZYM STYLU :))

    ŚLICZNE NATURALISTYCZNE KOLORKI...

    ŚLICZNIE WYGLĄDASZZ - DO TWARZY CI :))

    DZIĘKUJEMY ZA ODWIEDZINKI I OBSERWATORKAMI ZOSTAJEMY :)))

    POZDROWIONKA :)

    ReplyDelete
  9. super :0
    obserwujemy? ja już :)

    ReplyDelete
  10. Sportowa elegancja, uwielbiam połączenia tego tupu, super! :))

    ReplyDelete
  11. Lovely outift. I like the natural colors!

    ReplyDelete
  12. Great photos, amazing outfit! :)

    www.deluxefashionista.com

    ReplyDelete
  13. Tak ślicznie wyglądasz w tym zestawie, że... Kocham tą stylizację.

    ReplyDelete
  14. ślicznie !! obserwuje. Czy te spodnie będą jeszcze w H&M??

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję
      spodnie kupiłam w zeszłym roku

      Delete
  15. Wszystko fajnie, tylko buty trochę mi się gryzą. Może dlatego, że po prostu nie lubię tego typu obuwia? ;P Ale spodnie fantastyczne!

    ReplyDelete
  16. świetna stylizacja! masz niesamowite włosy :))

    ReplyDelete
  17. Świetna stylizacja tylko buty mi sie nie podobają:)

    ReplyDelete
  18. Super, stylizacja :)

    Jeżeli szukasz dawki inspiracji zapraszam do mnie , uwielbiam łączyć różne tekstury w moich stylizcjach zapraszam :

    http://ashplumplum.blogspot.com/

    Pozdrawiam Asia:*

    ReplyDelete
  19. Jestem absolutnie zachwycona Twoją stylizacją <3 A najbardziej podobają mi się spodnie!

    Zapraszam do mnie:
    www.madamepoupee.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Piękna stylizacja i cudne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  21. Wyglądasz bardzo ładnie :)
    Śliczna jesteś.

    Obserwujemy :) ?

    Zapraszam http://liltaddie.blogspot.com/2013/05/czesc-stylizacja-na-zdjeciach-jest_6082.html

    ReplyDelete
  22. JEESTEŚ TAKA ŚLICZNA *_____* Obserwuje ! http://joannaklimek00.blogspot.com/ zaobserwujesz ?

    ReplyDelete

Dziękuję za komentarz! Thank you for comment! :)