5/15/2013

107. STYLEGODIS + discount

W wolnej chwili uwielbiam odnajdywać nieznane mi firmy z ubraniami i dodatkami. Sprawia mi ogromną radość przegląd czegoś nowego, oryginalnego, niespotykanego. Dlatego w dzisiejszym poście postanowiłam zapoznać Was z amerykańską marką StyleGodis. Założycielką firmy jest Michaela Westerlund, która jest z pochodzenia szwedką. 


Siedziba marki znajduje się w Californii.




Poniżej to co mnie zaciekawiło i zainspirowało! A Wam co najbardziej się spodobało?

















10 comments:

  1. kolorowe szorty sa genialne! trafilam z forum modnej polki :D obserwuje :)
    zapraszam www.mafashima.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. też mi wpadły w oko :) dziękuję :)

      Delete
  2. boskie ! chcialabym kiedys pojechac sobie to Californi ! <3
    Dopiero zaczynam wiec jak skomentujesz/zaobserwujesz/napiszesz porade bede bardzo wdzieczna !
    Pozdrawiam !
    Framlii.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. sukienka i akcesoria najpiekniejsze! :)

    ReplyDelete
  4. Great blog :)


    http://louloren.blogspot.com.es/

    ReplyDelete

Dziękuję za komentarz! Thank you for comment! :)