4/13/2013

99. FOTORELACJA Z II SPOTKANIA LUBUSKICH BLOGEREK


Miałam przyjemność być współorganizatorką II SPOTKANIA LUBUSKICH BLOGEREK. Wraz z Patrycją zarezerwowałyśmy miejsce w Club Harlem w Zielonej Górze i 6 kwietnia o godzinie 14:00 (z małym poślizgiem) byłyśmy prawie w komplecie. Było to pierwsze spotkanie, w którym uczestniczyłam. Fantastyczne przeżycie. Poznanie części pasjonatek mody i urody sprawiło, że mam ochotę na więcej.
Już w planach kolejne spotkanie! :)
Pozdrowienia dla WSZYSTKICH UCZESTNICZEK!
DO KOLEJNEGO!

PRZYPOMINAM O KONKURSIE :)







z Patrycją :) miło było Cię poznać!

UPOMINKI OD SPONSORÓW:

i klik

DZIĘKUJEMY!



LISTA UCZESTNICZEK:






9 comments:

  1. Bardzo fajne wydarzenie. Na pewno świetnie się bawiłyście :))
    Zapraszam do obserwowania!

    ReplyDelete
  2. bylo ekstra:D odwalilyscie kawal dobrej roboty z organizacja tego spotkania:D

    ReplyDelete
  3. Pieknie....Az zdjęcie Złotowłosej cieszącej się z herbatki wymiata :) Nie wiem jak ma na imię dziewczyna w kapeluszu bo niestety na spotkaniu mnie nie było, ale jej włosy mnie zachwyciły.....BOSKIE!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No bo herbaty dobra rzecz:D Było się z czego cieszyć:D

      Delete
  4. Jeszcze w zeszłe lato szukałam lubuskich blogerek i mi się nie udało, teraz proszę ile nas jest;)

    ReplyDelete
  5. Hope you enjoyed the experience! :)
    You have a great blog!!

    Hope you visit mine!
    Lucia Gallego Blog

    ReplyDelete
  6. O! Nie wiedziałam, że są także Lubuskie Spotkania Blogerek. Mam nadzieję, że będę mogła wziąć udział w kolejnym :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    ReplyDelete

Dziękuję za komentarz! Thank you for comment! :)