11/30/2012

71. DIY: Bow - tie

Muszka. Dodatek do koszuli męskiej? Tak było do niedawna. Od pewnego czasu można również zauważyć ją przy damskich szyjach. Bardzo ciekawie to wygląda. Do stworzenia własnoręcznie kilku muszek zainspirował mnie pewien Blogger - klik. Nie zastanawiając się długo, wzięłam do ręki nitkę, igłę i potrzebne materiały i tak oto powstały. Poniżej "owoc" mojej pracy oraz kilka inspiracji :) Jak Wam się podoba?

* * *

Bow - tie. The addition to men's shirt? That was until recently. For some time, it can also on women's necks. It looks very interesting. I was inspired by Blogger - click. I took the thread, needle and needed materials.. Below the effects of my work and some inspiration :) How do you like it?










47 comments:

  1. Lovely DIY!! Very inspirational! Thanks for sharing!

    XOXO from the Netherlands,
    Lucia

    ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

    http://luciafloresdesigndiary.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm glad you like it :) thank you :)

      Delete
  2. super!!
    Zapraszam do mnie , zaobserwuj skomentuj oddzwięcze się to dla mnie ważne !! ♥♥
    oliwiaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. wow! good job!
    could you make one for me? :)

    http://halfwhiteboy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. How did u made it??

    http://leguidedelama.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. this is great!!! i love them !!!

    www.lifeisjustrosie.com

    ReplyDelete
  6. Aw, śliczne są . Też sobie spróbuję coś takiego zrobić :D

    Zapraszam: http://personalityofmoth.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :)

      zachęcam, nadają całości oryginalny akcent :)

      Delete
  7. Jakie piękne!!!!
    Cudowne ;)

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bony na buty ;)
    Warto spróbować ;)

    ReplyDelete
  8. I love that blue with a stud! :)

    ReplyDelete
  9. akurat mam zbędny materiał - teraz już wiem, jak go wykorzystam ;) pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. chętnie zobaczę efekty Twojej pracy :)

      Delete
  10. Zdolniacha z Ciebie :) z chęcią bym założyła którąś z twoich muszek, a najbardziej podoba mi się druga <3. Obserwuje :)

    ReplyDelete
  11. Hello! I just came across your blog, and I love it! I’ve decided to follow you! If you get a minute, I’d love to know what you think of my latest outfit post! While you’re visiting, follow along so we can keep in touch! :)
    xo, elle from Living in Color.

    ReplyDelete
  12. Yeeep, they are really cute. I wish I would be able to do them :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you :) it's really easy to make =]

      Delete
  13. Wow! ^^ bardzo ciekawe zauważyłam że niektórzy tak noszą ale jakoś o sobie wtedy nie pomyslalam ze ja tez bym mogla :) jak mi sie uda to sprobuje ;] zapraszam
    www.yesnoana.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. heey dear
    I'm following you now !!
    really love your blog *--*
    Great job *--*
    love this ...I love to do too *--*

    have a nice week

    big kiss

    http://anywaybtfashion.blogspot.com.br

    ReplyDelete
  15. dziękuję za obserwację!
    wspaniałe te muszki/kokardki. sama lubię coś stworzyć więc wiem, że efekty dają wielką satysfakcję. Tobie wyszło to rewelacyjnie :)
    z przyjemnością również obserwuję, pozdrawiam!

    ReplyDelete
  16. Love this DIY idea! I'm in love with bow ties!
    xo,
    nancy

    ReplyDelete
  17. thank you!
    cute ideas, sure we can follow each other :)

    xx, rebecca
    awayinparadise.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Genialne !
    Zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :))

    ReplyDelete
  19. wow nice post!!:):) i'm following you, visit my blog if you want .)
    Anordinarylifestylebook.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. super notka! masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    ReplyDelete
  21. urocze! ;);*

    Zapraszam na mały konkurs ;) www.torraperry.blogspot.com/2012/12/firmoo-giveaway.html

    ReplyDelete
  22. Ja równiez obserwuję :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  23. Hey, nice blog! I’ve recently discovered it and I fell instancing in love. I’m a new follower! Thanks for sharing :)

    xox LJ

    Check out my blog?
    HTTP://WWW.HEYLJ.COM

    ReplyDelete
  24. You have a nice blog, we love bowties it just look so cool!

    We're now following you on GFC, check out our blog and maybe you would want to follow us back? :)

    www.2smalltowngirls.blogspot.com/ x

    ReplyDelete

Dziękuję za komentarz! Thank you for comment! :)