3/08/2012

19. Time To Wake Up, Find My Soul . . .

"We go on
Heart beats strong
Still whole
Unbroken
As we divide
Our love goodbye
Thanks for, the time
Time of my life"

Od dawna marzyła mi się jeansowa kamizelka. I pewnego pięknego dnia znalazłam takową w second handzie :) Wydałam całe 7 zł =] radość była ogromna! Nie byłabym sobą gdybym nie dodała kilku ćwieków. Od razu nabrała ciekawego charakteru. Kolejny post z szortami, co ja na to poradzę :) Wybaczcie!
Do 16 marca w sklepie MOYA zniżka 50% na wybraną biżuterię!


* * *

Long ago I dreamed about denim jacket. And one a beautiful day I found in second hand one :) Cost only 7 zlotys =] my joy was immense! I would not be myself if I had not added a few brads. It immediately took on an interesting character. Another post with shorts, what can I do :) I'm sorry!
By 16 March the store MOYA 50% discount on selected jewelery!

Patrick Wolf - Time Of My Life









jacket - second hand + DIY
blouse - H&M
shorts - Lee + DIY
sneakers - no name
bracelet - Stradivarius
rings - H&M, DIY

1 comment:

  1. swietna kamizelka ! <3
    mam podobna tylko ciut krotsza ^^

    ReplyDelete

Dziękuję za komentarz! Thank you for comment! :)