3/04/2012

17. Recreate Me . . .

"Walk away
Let the fear fall away
Into the fire you made
Scarlet and gold
Walk away
Head for the light of day
Follow a brighter way
Out of the cold and dark
Down to the one bright spark
Futures that all might start
Someday"

Po raz kolejny przestawiam połączenie czerni z brązem. Bluzka - moje małe DIY :) Jestem zadowolona z efektu końcowego. A jak Wam się podoba? 
Poniżej przedstawiam utwór, który usłyszałam niedawno. Piękna, refleksyjna, niezwykła.... Polecam twórczość Josh'a Groban'a. Jego dorobek muzyczny jest odskocznią od rzeczywistości i przenosi mnie w niesamowitą przestrzeń!

* * *

Once again, Ie set a combination of black and brown. Blouse - my little DIY :) I'm pleased with the result. And how do you like?
Below I present a song that I heard recently. A beautiful, reflective, unusual .... I recommend Josh Groban's work. His musical output is a break from reality and takes me on an incredible space!

Josh Groban - If I Walk Away








blouse - no name + DIY
skirt - Zara
belt - Promod
necklace - gift
bracelet - DIY

14 comments:

  1. Piękna spódnica :)
    pozdrawiam i zapraszam !

    ReplyDelete
  2. Thanks for the comment, I'm following! :)

    http://www.martasfashiondiary.com

    ReplyDelete
  3. JASNE ŻE TAK, MY JUŻ DODAŁYŚMY :)

    ZAPRASZAMY DO NAS

    XOXO,

    WWW.ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM

    P.S KONKURS NA NASZYM BLOGU : http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/so-i-am-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. genialny kołnierzyk!
    małe rzeczy, a tak cieszą:):):)

    ReplyDelete
  5. ciekawy i pozytywny blog - ma sie rozumiec,ze obserwuje :)

    ReplyDelete
  6. Super blog !
    Proszę pomoż mi rozkręcić mój ;*

    Pozdrawiam !! ;)

    ReplyDelete
  7. Piękne włosy i stylizacja ;p

    ReplyDelete
  8. Bardzo ładny outfit ! <3
    mi osobiście przypadł do gustu :*
    Podoba mi się Twój blog , jest mega pozytywny i to mnie w nim ujeło :*
    Obserwujemy ? Napewno się odwdzięcze <3

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. zdecydowanie połączenie czerni z brązem się broni, ładnie ;)


    zapraszam częściej, będzie mi przemiło! ;)

    ReplyDelete
  10. Efekt bardzo dobry! uwielbiam takie bluzki z dziurami na ramionach! : )

    ReplyDelete
  11. świetna bluzka z odkrytymi ramionami, muszę sobie taką sprawić!

    ReplyDelete

Dziękuję za komentarz! Thank you for comment! :)