3/09/2012

20. New In

"And every glance is killing me
Time to make one last appeal
For the life I lead"
 
Nigdy nie mów nigdy! 
Kolor różowy tylko w dodatkach - tak było w przeszłości. Kiedy zobaczyłam tą marynarkę wiedziałam, że będzie moja! :) Już nie mogę się doczekać aż ją założę :)))) I jeszcze mój drugi nabytek, prześliczna bluzka w ciekawe motywy kwiatowe.
Jak Wam się podobają moje łupy z second handu?

* * *

Never say never!
The pink color only in the accessories - that was in the past. When I saw this jacket, I knew it would be mine! And my second purchase, lovely blouse with interesting floral designs.
How do you like my purchases from the second hand?


One Republic - Stop And Stare




jacket - second hand
blouse - second hand

31 comments:

  1. Bluzeczka jest urocza :))

    ReplyDelete
  2. Bluzeczka jest śliczna ;d, świetne kolory :)


    http://niezrpzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Aaaa! Kolor marynarki zabija mój wzrok! Jest cudna. :D

    Zapraszam do siebie. :* pannazadziorna.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. rewelacyjne nowe nabytki, zazdrościmy ! : )
    zapraszamy do nas, nowa notka :)

    ReplyDelete
  5. jasne.;d już obserwuję . :)

    ReplyDelete
  6. super bluzka!<3
    może się poobserwujemy?

    ReplyDelete
  7. Bluzka jest prześliczna! Jak ty ją upolowałaś?! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com
    Obserwujemy?

    ReplyDelete
  8. fantastyczny żakiet i top! kolor super:) zaprasza do siebie w wolnym czasie:)

    http://mesmerize87.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Świetne zakupy,żakiet ma bardzo fajny kolor.

    ReplyDelete
  10. aaaa! mam tak jak Ty-jeśli róż to tylko dodatki, a ostatnio rozglądałam się za różowym swetrem :D jak to z wiekiem wszystko się zmienia :P
    obserwujemy? ja już dodałam:)

    ReplyDelete
  11. Płaszcz podbił moje serce! Jest genialny! :)

    ReplyDelete
  12. dziękuję za odwiedziny będę zaglądać:)

    ReplyDelete
  13. Bluzka w kwiatki cudowna : ) marynarka też, sama szukam takiej tylko w kolorze jaśniutkiego rozu <3 mam nadzieje ze niedlugo znajde : )

    ReplyDelete
  14. dla tej marynarki moglabym dac sie pokroic

    ReplyDelete
  15. Oba zakupy świetne:)Też mam różową marynarkę i uwielbiam ją:)
    Zapraszam do mnie Famoody

    ReplyDelete
  16. jasne, że obserwujemy. Zapraszam :)

    ReplyDelete
  17. Zwykle obserwuję blogi dlatego, że mnie zainteresowały, nie robię tego, gdy ktoś to proponuje. Także nie, dziękuję bardzo, nie skorzystam z propozycji.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobrze. Szanuję Twoją decyzję :)

      Delete
  18. koszulka w kwiaty jest fantastyczna. gratuluję zdobyczy :)

    ReplyDelete
  19. Oczywiście. Już dodałam :)

    ReplyDelete
  20. bluzeczka bardzo ładna :)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  21. bardzo ładne łupy, planuję swoja pierwszą wyprawę do sh :D

    ReplyDelete
  22. kwiatowe wzory są świetne i nikt mi nie wmówi inaczej!

    ReplyDelete
  23. The pink blazer is killing me! Such great clothes, you're lucky ;) I also love your header, it's super cool. Your blog is awesome, keep going! Check out mine and follow me if you like it, maybe you get inspired ;) xo from NYC
    http://hollylovespaul.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. uwielbiam one republic :) ZAPRASZAM DO MNIE http://www.hausoferick.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete

Dziękuję za komentarz! Thank you for comment! :)