3/07/2012

18. My Music = My World

"Try to steer your intentions into love"

Dzień bez muzyki jest dla mnie dniem straconym! Nie potrafię normalnie funkcjonować bez moich ulubionych dźwięków. Do niedawna słuchałam przede wszystkim rock'a. Jednakże mój gust muzyczny zaczął ewoluować, dosyć szybko i zaskakująco. Osobiście uważam, że każdy rodzaj muzyki ma „coś” do przekazania i każdy z nas słucha takiej muzyki jaką lubi. Dzielę muzykę na ambitną, refleksyjną, mającą głębszy sens i na muzykę, którą lubię, bo lubię – po prostu wpada w ucho :) Z perspektywy czasu sądzę, że największy wpływ na mój gust muzyczny i na to, jak on się kształtuje ma pewien wokalista, a mianowicie frontman grupy System Of A Down – Serj Tankian. Jego song usłyszałam w marcu 2008 roku i wiedziałam, że na jednej piosence się nie skończy. Tak już mam, że kiedy usłyszę utwór po raz pierwszy decydujące jest kilka sekund i wiem czy piosenka mi się podoba czy nie :) Paradoksem jest to, iż najpierw poznałam Jego dorobek solowy, a nie twórczość zespołu, który został założony kilkanaście lat wcześniej. Podziwiam Go nie tylko za to, że jest wspaniałym wokalistą, ale także za to, że tworzy muzykę, pisze teksty i udziela się społecznie. Niezwykły, wszechstronny, nieziemsko uzdolniony Geniusz. Jego muzyka porusza sprawy społeczne, religijne, sprawy dotyczące ekologii, polityki, a także miłości. Dla mnie jest najlepszym wokalistą na Ziemi!

* * * 

For me a day without music is a lost day! I can not function normally without my favorite sounds. Until recently, I listened to mainly rock music. However, my musical taste began to evolve very quickly and surprisingly. I personally think that any kind of music is "something" to show and each of us listens to the music he loves. I divide music on an ambitious, reflective, having a deeper meaning and the music that I like because I like it - just catchy :) In retrospect, I think the biggest influence on my taste in music and how it is formed is a singer, frontman System Of A Down - Serj Tankian. His song I heard in March 2008 and I knew that one song is over. Now I have that when I hear a song for the first time is crucial for a few seconds and know if I like the song or not :) The paradox is that I met his first solo music, not the work of the team, which was founded few years earlier. I admire him not only because he is a wonderful singer, but also creates music, writes lyrics and socially granted. Unusual, powerful, unearthly gifted Genius. His music moves social, religious, matters relating to ecology, politics and love. For me it is the best singer on Earth.



 Sky Is Over 
(pierwszy song Serj,a, który usłyszałam) / (Serj's first song that I heard)

Empty Walls 
(rewelacyjny, wymowny teledysk) / (brilliant, evocative video clip)
Charades 
 (brak słów) / (no words)
20. 06. 2010 – NAJPIĘKNIEJSZY DZIEŃ W MOIM ŻYCIU – koncert Serj'a Tankiana w Warszawie. Dojazd, oczekiwanie przed wejściem do Amfiteatru w Parku Sowińskiego, koncert i wspaniali fani – to był magiczny dzień. Pamiętam każdą minutę :) To w jaki sposób Serj podchodzi do muzyki jest niesamowite. Właśnie tego dnia po raz pierwszy łzy popłynęły mi po policzkach ze szczęścia! Powodem był oczywiście autograf mojego Idola na koszulce :) Z niecierpliwością czekam na kolejny koncert!
* * *
June 20, 2010 BEST DAY OF MY LIFE - Serj Tankian's concert in Warsaw. Journey, waiting at the entrance to the Amphitheatre in the Park Sowinski, concert and great fans - it was a magical day. I remember every minute of that day :) This is how he comes to music is amazing. It was the first time, tears streamed down my cheeks with happiness! The reason was of course, my idol autograph on a shirt :) I look forward to the next concert!
 
Kilka ujęć zrobionych przez mnie / A few shots made by me:


Najlepsze zdjęcie. Bilet - przepustka do 
spełnienia marzenia. Koszulka z autografem Serj'a :)
The best picture. A ticket to
fulfillment of dreams. T-shirt signed by Serj :)
Kto jest waszym idolem? / Who is yours idol?

Chciałabym podziękować WSZYSTKIM CZYTELNIKOM za śledzenie mojego bloga i za wystawianie komentarzy! Dzięki temu wierzę, że to co robię ma sens :) Dziękuję :*
I would like to thank you ALL READERS for following my blog and for the comments! I believe that what I do make sense :) Thank you :*

6 comments:

  1. Uwielbiam koncerty:) I też nie potrafię żyć bez muzyki;)

    ReplyDelete
  2. świetny blog, jestem pod dużym wrażeniem. no i oczywiście wszystko co napisałaś o muzyce jest prawdą ;)

    ReplyDelete
  3. też kiedyś gustowałam głównie w rockowych klimatach, teraz to bardzo różnie bywa ;d



    zapraszam częściej, będzie mi przemiło! ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za komentarz! Thank you for comment! :)