2/24/2012

13. Birthday Post

Od ostatnich moich urodzin wiele się zmieniło. Kolejny rok, w którym doświadczyłam zarówno wspaniałych chwil (np. ubiegłe wakacje, które były moimi najwspanialszymi w życiu), jak i tych mniej przyjemnych. W tym okresie poznałam mnóstwo ludzi od których wiele się nauczyłam. Jestem im za to ogromnie wdzięczna. 
Droga, którą podążam pozwala mi czerpać radość nawet z najmniejszych drobiazgów. Długo trwał proces rozwoju mojego "REALIZMU ŻYCIOWEGO". Cieszę się niezmiernie z tego, gdzie teraz jestem! :) Uważam, że najważniejszym sądem wartościującym, który ma wpływ na ludzką psychikę i motywację, jest on sam - człowiek. Istota ludzkiej egzystencji to marzenia, cele, pragnienia, czerpanie wiedzy z każdego doświadczenia. I... wiara, że to co robimy ma sens!
Poniżej piosenka, której tytuł zainspirował mnie do nazwy mojego bloga. 

* * *

Since the last of my birthday a lot changed. Another year in which I experienced great moments (such as past holidays that were my greatest in life) and those less pleasant. During this period I met many people from whom I learned a lot. Them for that I am extremely grateful. The path which I follow allows me to enjoy even the smallest things. The development process of my "realistic life" lasted a long time. I'm pleased immensely, where I'm now! :) I think the most important value judgment, which has an impact on the human psyche and motivation, he is himself - the man. The essence of human existence is a dreams, goals, desires, learn from each experience. And. .. faith that what we do makes sense!
 The following song, whose title was inspired me to name my blog.
  
Joe Satriani - Made Of Tears







 
 cap - Parfois
sweater - second hand + DIY
pants - Carry
bracelet - Glitter


8 comments:

  1. I like your look!!! beautiful song!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
  2. cudownie!!! :) masz świetną figure :)
    jeśli masz ochotę- dodaj mnie do obserwowanych a na pewno się odwdzięcze :)

    ReplyDelete
  3. Sure! I follow you now! Make sure to follow me back (:

    www.jessicajersey.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. świetnie , obserwuję i liczę na to samo ; )

    ReplyDelete
  5. swietna masz figure <33
    obserwujemy ? ;D

    ReplyDelete
  6. Great outfit, so casial but also stylish!
    xx J.

    ReplyDelete
  7. tak,obsewujemy :)

    swietna czapa,bransoletka i sweter,lubieeee<3

    ReplyDelete

Dziękuję za komentarz! Thank you for comment! :)