1/18/2012

9. It Seems You Only Want The Things That You Can't Have . . .

"Tell me why all the best laid plans fall apart in your hands
And my good intentions never end, the way I meant"

Dawno mnie tutaj nie było... Ostatnimi czasy mam dużo spraw na głowie, wiele się dzieje... wybaczcie :)
Stylizacja klasyczna. Biało - czarno. Aby nie było za nudno dodałam nausznicę, skórzaną bransoletę i... moje ulubione nakrycie głowy :))))

* * *

A long time I was not here ... Recently, I have a lot on my mind, a lot is going on ... sorry :)
Classic styling. White - black. To not be too boring I added earrings, leather bracelet and. .. my favourite hat :))))


James Blunt - Best Laid Plans
* Dla mnie ten wokalista klasyfikuje się na drugiej pozycji 
"mojej" listy najlepszych GŁOSÓW na tej ZIEMI :)
** For me, this singer is classified in the second position
"my" list of best VOICES on this EARTH :)














hat - Pimkie
shirt - second hand
pants - Promod
ear cuff -Glitter
bracelet - gift

11 comments:

  1. Bardzo fajny zestaw, świetna koszula i kapelusz. :)
    Pozdrawiam,
    http://1tocokocham.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. dziękuję / thank you! :)

    ReplyDelete
  3. Jej, mam podobny kapelusz i też uwielbiam w nim chodzić ; ) Gdzie kupiłaś nausznicę z takim łańcuszkiem? I za ile? Nie mogę nigdzie trafić na podobną. ; )

    ReplyDelete
  4. Haniebna -> Nausznica z Glittera. Zapłaciłam za nią ok. 6 zł :))

    ReplyDelete
  5. koszulaa jest fantastyczna ! :)

    Pozdrawiam i zapraszam Cię również do mnie, organizuję mały konkurs ;P

    http://angiee-fashion.blogspot.com/

    xoxo

    ReplyDelete
  6. Wydaje się być całkiem fajnie! Może masz ochotę się poobserwować?

    ReplyDelete
  7. Śliczna koszula :)
    OBSERWUJEMY?

    tatarek-tatarek.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. włosy i koszula <3 Pozdrawiam i zapraszam też do mnie, na pewno ci się spodoba;) MULLANSTYLE

    ReplyDelete

Dziękuję za komentarz! Thank you for comment! :)