11/17/2011

2. Do It Yourself

"We are, we are the youth of the nation..."

 P.O.D. - Youth Of The Nation



Każdą wolną chwilę staram się wykorzystać na handmade :) Uwielbiam tworzyć biżuterię, przerabiać ubrania etc. Poniżej przedstawiam moją pierwszą pomalowaną koszulkę, której napis gdzieś, kiedyś mnie zainspirował :)

* * *

Every free moment I try to use it :) I love to create handmade jewelry, clothing, remodel, etc. Below I present my first-painted T-shirt, a sign somewhere, somehow inspired me :)





A teraz przyszedł czas na podzielenie się moją pasją, jaką jest robienie kartek okolicznościowych. Czynność ta daje mi ogromną satysfakcję :) :) :) Przyjemnego oglądania :)

* * *

And now it's time to share my passion - making greeting cards. This activity gives me enormous satisfaction :) :) :) :) Have fun watching

Kartki ślubne / Wedding cards





Różne / Different









10 comments:

  1. śliczne te kartki ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  2. Karteczki wybitnie piękne :)

    ReplyDelete
  3. Kartki są fantastyczne!; ) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania wybrana przez Ciebie rzecz ze sklepu internetowego z ubraniami ;)

    ReplyDelete
  4. naprawdę świetny top, juz go uwielbiam! jak zrobiłaś napis, by sie nie rozmazał w praniu?
    ciekawy blog, obserwuję :) odwiedź mnie, też zaczynam http://ladychaoss.blogspot.com/ xxx

    ReplyDelete
  5. L.C. -> Dziękuję :) Do malowania użyłam farb do tkanin :) Jeżeli masz pomysł na swoją koszulkę, chętnie się podejmę :)

    ReplyDelete
  6. swietnie! fajny post:)

    u nas m.in. relacja z teledysku Honey z Zombie Boyem i Versace:)

    zapraszamy www.fashion-ache.blogspot.com

    xx k&m

    ReplyDelete
  7. extra:):) zazdroszcze talentu ;) ja niestety z takich rzeczy jestem slaba :P czekam na wiecej:) pozdrawiam,ciuchomanka.pl

    ReplyDelete

Dziękuję za komentarz! Thank you for comment! :)